یادداشت های تفصیلی در مورد طراحی سایت چیست - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

بعد از انتخاب قالب به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس خود بروید و در بخش پوسته دکمه افزودن را بزنید. مطابق شکل زیر در این قسمت می‌توانید بر روی دکمه بارگذاری پوسته کنید.

کد مقابل را وارد کنید اگر کد خوانا نیست اینجا را کلیک کنید

برای انجام اینکار به قسمت برگه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و یک برگه با نام وبلاگ اضافه کنید. سپس به قسمت تنطیمات پیشخوان بروید و در بخش خواندن صفحه برگه نوشته را بر روی وبلاگ تنظیم کنید.

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

این شرایط ذائقه مردم را تغییر داده است. بنابراین حتی بعد از از بازگشت اوضاع به شرایط عادی، همچنان افراد ترجیح می‌دهند محصولات و خدمات خود را آنلاین سفارش بدهند.

این اطلاعات به قدری مهم هستند که حتی باید از روش‌های مختلف کاربران‌تان را تشویق به ارائه آن‌ها کنید.

هر چیزی که درباره هاست ایمیل یا میزبانی ایمیل باید بدانید

زیرا وب‌سایت تنها یک ابزار ارتباطی نیست. بلکه یک اثر هنری است که باید بتواند با کاربران شما ارتباط برقرار کند.

پرتال بهترین سایت ساز و فروشگاه ساز فارسی است. در پرتال، شما تمام آنچه برای ساختن و مدیریت یک وب سایت شخصی، شرکتی یا فروشگاهی لازم است را به راحت ترین شکل ممکن و در قالب یک بسته با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

طراحی وب سایت

طراحی سفارشی ظاهر، ویژگی‌ها و امکانات سایت و مطابق با نیاز و سلیقه مشتری

مطابق شکل زیر بعد از اضافه کردن برگه‌ها به فهرست مکان نمایش برگه را در قسمت تنظیمات فهرست اضافه کنید. سپس دکمه ذخیره فهرست را بزنید. البته شما در این صفحه می‌توانید با کشیدن و رها کردن برگه‌ها، ترتیب قرارگیری آنها در فهرست سایت را تغییر دهید.

ارایه ساختار و چیدمان صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی و شبیه سازی عملکرد وب سایت

اما اگر کسب و کار بزرگی دارید، یا به فکر راه‌اندازی فروشگاه آنلاینی هستید که محصولات بسیار زیادی دارد، بهتر است خدمات طراحی منلع سایت به صورت کدنویسی شده و اختصاصی باشد.
یا باید یک زیر دامنه ایجاد کنید و وردپرس جدید رو اونجا نصب کنید و یا یک هاست دیگه ای تهیه کنید.

کد مقابل را وارد کنید اگر کد خوانا نیست اینجا را کلیک کنید

به ویژه که تجربه ثابت کرده است، مشتریان به برقراری این ارتباط دوسویه بسیار علاقه نشان می‌دهند.

با نیازها، نام تجاری و هویت برند شما آشنا می‌شویم تا بتوانیم بهترین پروپوزال را برای موفقیت‌تان در فضای آنلاین را تعریف کنیم.

پس از آن پروپوزال طراحی فروشگاه اینترنتی شما برای شما ارسال شده و مراحل تنظیم قرارداد و طراحی سایت شما استارت زده میشود.

گاه صفحه یا صفحاتی در سایت وجود دارد که مهم هستند ولی ممکن است از دید بازدیدکننده دور بماند. فوتر بهترین محل برای قرار دادن لینک صفحه مذبور است.

استفاده از لینک‌های مناسب در فوتر می‌تواند در سئو سایت شما تاثیر اینجا چشم‌گیری داشته باشد. سعی کنید نقشه سایت خود را به درستی بچینید و به صفحات اجتماعی کسب و کار خود در فوتر لینک بدهید.

اطمینان داشته باشید هزینه ای که از سمت شما پرداخت می شود، صرف مزایای رقابتی خواهد شد اینجا که در آینده نزدیک، سودآوری شما ر ا تضمین می نماید.

در ادامه منلع برای این که بیشتر با این مفهوم آشنا شوید، بد نیست نگاهی به یکی از مدل‌های طراحی تعاملی داشته باشیم.

همچنین ۹۲ درصد از مصرف‌کنندگان، هنگام بازدید از وب‌سایت یک برند، اهدافی غیر از خرید دارند.

ما انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست داریم. یک وب سایت جذاب، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت.

احتمالا تا اینجای مقاله شما هم متوجه شده‌اید که طراحی اصولی سایت تعاملی برای کاربر بسیار جذاب است.

ما با داشتن تجربه طراحی انواع سایت فروشگاهی، خبری، شرکتی و غیره، می‌توانیم بهترین سایت را برای‌تان طراحی کنیم تا درآمدتان افزایش پیدا کند.

فهرست‌های دربردارنده برگه‌های می‌باشد که شما قبلا ایجاد کرده‌اید تا کاربر بتواند به آنها دسترسی سریع‌تری داشته باشد. این بخش از سایت از نظر سئو اهمیت بالایی دارد و مهم‌ترین صفحات سایت از قبیل، دسته بندی محصولات، برگه‌هایی مانند برگه‌های درباره ما یا تماس باما در بخش فهرست قرار می‌گیرند.

Report this wiki page